Subject: RE: Rahapesu Andmebüroo andmekogu põhimääruse muutmise määrus
From: "RmIT Info" <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Cc: "Katre Noor" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 13:23:24 +0300

Tere

Meie poolt märkuseid ega kommentaare ei ole.

Lugupidamisega

Triin Elisabeth Teder

Hankespetsialist

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] I 53 
225 288

 <http://www.rmit.ee/> www.rmit.ee I Lõõtsa 8a, 11415 Tallinn

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 29, 2024 4:44 PM
To: Andmekaitse Inspektsioon <[email-masked]>; RAB rahapesu <[email-masked]>; RmIT 
Info <[email-masked]>; Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus 
<[email-masked]>; Transpordiamet <[email-masked]>; Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>; Politsei- ja Piirivalveamet 
<[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]; MTA Emta 
<[email-masked]>; Riigi Infosüsteemide Amet <[email-masked]>
Subject: Rahapesu Andmebüroo andmekogu põhimääruse muutmise määrus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Rahapesu Andmebüroo andmekogu põhimääruse muutmise määrus

Registreerimise kuupäev: 29.04.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/690-6.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.